Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2017 05:30 - Божието Слово
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Исус им отговори: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мен, никога няма да огладнее, и който вярва в Мен, никога няма да ожаднее.“ (Йоан 6:35)

За прочит: Йоан 6:29-40

Влязохме в една фурна в Холандия, където предлагаха прясно изпечен хляб 24 часа в денонощието. Дори когато е затворено, можеш да оставиш на едно специално място пари, в замяна, на което получаваш хляб. Екскурзоводът ни обясни, че холанците обичат хлябът да е винаги пресен.
В Старият Завет четем как Бог по чуден начин осигуряваше на израелтявите храна, докато те се скитаха в пустинята. Тази храна беше милостив дар от Господ и народът не беше виждал нещо подобно. Нарекоха я „манна“, което в превод означава „Какво е това?“ Манната имаше трайност само един ден, затова израелтяните не можеха да я складират. Те зависеха от Бога всеки ден.
Ние се нуждаем от духовна храна всеки ден. Библията е на наше разположение 24 часа в денонощието. От нея можем да почерпим надежда, водителство, утеха и мир. Можем с пълна вяра да се доверим на Бог за ежедневните си нужди и проблеми.
Първото нещо, което аз правя всеки ден, е да прочета нещо от Словото, да потърся подходящи за мен примери оттам и да се помоля. Моля Бог да ме води през целия ден. Само тогава получавам онази сигурност, че Божията мъдрост и водителство са всичко, от което се нуждая.

Молитва: Мили Боже, помогни ни непрестанно да търсим свежа духовна храна. Амин.

Автор: Дона Елисън (Калифорния)

Мисъл на деня: Да се доверим на Божието Слово, Което може да ни води и упътва.

Да се молим за: ЖЕЛАНИЕ ДА ИЗУЧАВАМЕ БИБЛИЯТА.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446168
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031