Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2017 05:00 - Когато потъваш
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„И Исус веднага протегна ръка, хвана го и му каза: Маловерецо, защо се усъмни?“ (Матей 14:31)

За прочит: Матей 14:22-33

Аз съм разсеян човек, бързо забравям. Не си падам по сложните неща, запомням по-простичките. С напредването на възрастта това стана още по-явно. Неведнъж в християнския си път съм забравял какво Бог е сторил за мен. Животът с всичките си изкушения, страхът, гордостта и чисто човешките ми желания често са ме отклонявали от Господ. Поговорката „Далеч от очите, далеч от ума“ се е доказала в християнския ми живот. Имало е моменти, в които съвсем съм изключвал от мисленето си Бог и Неговите благословения. Понякога погрешно смятам, че мога да се справя с всичките си проблеми сам.
Сравнявам се с ап. Петър. Той също беше скромен човек, рибар. Аз също като Петър отклонявам погледа си от Исус и в същия този момент започвам да потъвам и извиквам към Христос за помощ.
Много често животът заплашва да ни погълне, както вълните заплашнаха да погълнат Петър. Но когато беше приковал поглед в Христос, той крачеше по водата. Ако държим погледа си към нашия Спасител, ако сърцата и умовете ни са обърнати изцяло към Него, също като Петър ще можем да ходим по водата, която заплашва да ни погълне.

Молитва: Отче, напомняй ни, че Си много по-велик от всички проблеми, с които можем да се сблъскаме. Нека винаги се обръщаме към Теб в житейските бури. В името на Исуса. Амин.

Мисъл за деня:
Бог е много по-велик от всичките ни проблеми.

Автор: Тимъти Надю (Ню Мексико)

Да се молим за:
ТЕЗИ, КОИТО СА СЕ ОТКЛОНИЛИ ОТ БОГ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445675
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031