Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 18:13 - Истинска любов
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 299 Коментари: 0 Гласове:
0



„Понеже съм уверен, че нито смърт, нито живот ... нито кое и да е било друго ... ще може да ни отлъчи от Божията любов, която е в Христос Исус, нашия Господ.“ (Римл. 8:38-39)

За прочит: Гал. 4:1-7

Страшно се развълнувах докато дъщеря ми и зет ми подписваха документите по осиновяването на моята новородена внучка. Бях свидетел и на първото осиновяване - на нейният батко. Сълзи се стичаха от очите ми, докато гледах с каква любов децата ми приемат това малко бебче като свое родно дете. Когато прегърнаха малката си дъщеричка, почувствах същата силна любов към нея.
Божията любов се проявява по много начини в този свят - чред прекрасното Божие творение, чрез топлотата на майчината целувка, при нежното детско докосване. Кое може да се сравни с отношенията на любов? Колко е прекрасно да знаем, че някой ни обича,че споделя същите мечти и надеждите ни, въпреки всичките ни слабости и недостатъци!
Божията любов е безусловна, безкрайна и съвършена. Нищо не може да ни отлъчи от нея. Както когато дъщеря ми и зет ми приеха малкото момиченце в своето семейство с радост, така и ние трябва да сме радостни, че имаме един дълготърпелив и любящ Бог, Който иска само най-доброто за нас. В добри и лоши времена, Той винаги е с нас, никога няма да ни изостави.

Молитва: Боже, благодарим Ти за Твоята любов, изразена в нашите семейства, приятелите и грижата за хората в нужда. Благодарни сме Ти за утешителното Твое присъствие в живота ни. Амин.

Мисъл за деня
: Какво озвачава за теб дабъдеш Божие дете?

Автор: Питър Банкс (Джорджия)

Да се молим за: СЕМЕЙСТВА, КОИТО ОЧАКВАТ ДА ОСИНОВЯТ ДЕТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476188
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930