Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2017 05:00 - Бог ще направи път
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Господ е сила моя. И стана мой Спасител; Той е мой Бог и ще Го превъзнеса, Бог на бащите ми и ще Го възвеличавам.“ (Изход 15:2)

За прочит: Псалом 77

Бог ми проговори в онази тиха зимна нощ. Лунната светлина пронизваше облаците, снежинките танцуваха, всеки стрък трева блестеше и като че ли цялата природа шепнеше: „Млъкнете и знайте, че Аз съм Бог.“ (Псалом 46:10). Защо точно през тази нощ имах нужда от насърчение? Едно от децата ми страдаше. Бях пропътувала далечно разстояние, за да съм с дъщеря си Хийтър, която се подложи на осемчасова операция заради рак. След операцията лекарите не можеха да дадат сигурен отговор дали е успешна. Последваха още хирургически намеси, биопсии и други форми на лечение. Сега, около година по-късно, свеждам глава пред Бога и Му благодаря за всеки ден, който ни е подарил. Хийтър свързва неприятните си преживявания с едно свое пътуване до Шотландия. „Когато ходех по мократа земя - сподели тя, - се вглеждах в огромните локви и мислех, че няма да мога да ги прескоча. Но успявах. Когато стигнах на мястото, където отидох, се обърнах и видях, че малките камъчета като че ли бяха направили пътечка специално за мен. По същят начин Бог направи пътечка, по която да мина в страданието си.“ Когато пътят пред нас изглежда труден или смятаме, че е невъзможно да стигнем до другият бряг, Бог ще направи път за нас през пустинята и през морето.

Молитва: Боже, когато да намерим пътя ни се струва непосилна задача и страхът изпълва сърцата ни, върви пред нас и направи път, по който да минем! Амин.

Мисъл на деня: Кога Бог е правил път за мен?

Автор: Елейн  Хог (Канада)

Да се молим за: ТЕЖКО БОЛНИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470683
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930