Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2017 05:00 - Даровете на мъдреците
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„И като влязоха в къщата, видяха Детето с майка Му Мария, паднаха и Му се поклониха; и като отвориха съкровищата  си, принесоха Му даровете си - злато, ливан и смирна.“ (Матей 2:11)

За прочит: Матей 6:6-8

Подаръците за приятели и роднини са израз на нашата любов към тях. Но какво мога да подаря на Твореца на всичко? Като че ли чувам разговорите на мъдреците от времето на Исус. Те се питат: „Какво мога да даря на Царя, Който се е родил?“ Единият предлага: „Аз ще Му подаря злато, моето богатство.“ Вторият казва: „А аз ще Му подаря ливан - уханието на жертвата.“ Третият заявява: „Аз ще даря смирна - балсамът, който лекува болката и ухае.“ Виждам пътуването им, как напредват, носейки своите дарове.
Но мога ли аз да даря толкова ценни неща? Злато? Може би не, но пък мога да даря това, което е ценно за мен - моето време и възможности, за да помогна на хората в нужда. Ливан? Едва ли, но мога да направя така, че моето служене пред Господа да е като приятен аромат за тези около мен. „И така, чрез Него нека принасяме на Бога, непрестанно хвалебствена жертва, т.е. плод на устни, което изповядват Неговото име.“ (Евреи 13:15). А смирната, балсамът, който често съпътстваше погребенията? Аз мога да умра за егоистичните си желания и с това да стана лек и радост за нуждаещите си.

Молитва: Господи, помогни ни да Ти принесем дар според това, което притежаваме, да Ти отдадем хвалата си и целия си живот. Амин.

Мисъл на деня: Всеки от нас може да принесе себе си в служба на Бога.

Автор: Патриша Кашток (Вирджиния)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СМЯТАТ, ЧЕ НЯМА КАКВО ДА ДАРЯТ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474274
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930