Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2017 05:00 - Прощавай!
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 217 Коментари: 0 Гласове:
0



„Но Аз ви казвам: Обичайте неприятелите си и се молете за онези, които ви гонят, за да бъдете синове на вашия Отец, Който е на небесата ...“ (Мат. 5:44-45)

За прочит: Матей 5:43-48

Приех Христос след смъртта на моя съпруг. Божието присъствие ми донесе надежда, цел в живота, посока. Станах по-силна, когато започнах да се ръководя от думите на Божието Слово. Те ме промениха. В желанието си да споделя това свое откритие, изпратих рождествено писмо на семейството си. Техният отговор беше доста предпазлив и дистанциран, но в мъката си заради това, което преживях, им простих и любовта ми към тях не отслабна. Бог ни заповядва да прощаваме, да обичаме и да се молим. Прошката е усилие на волята. Любовта си към другите можем да споделим само, ако ги приемаме такива, каквито са, и насочваме вниманието си към добрите страни на техния характер. Чрез молитвата се застъпваме за онези, които ни гонят, молейки Бога да ги благослови и да се грижи да тях. Трябва да сме убедени, че нашата любов и молитвите ни са изпълнение на Божията воля. От онова Рождество Христово изминаха години. През това време станах свидетел на кръщението на моята сестра и приемането на Христос от страна на брат ми. Други членове на семейството са ме питали за съвет, търсили са от мен подкрепа в молитва за техните семейства. Любовта и прошката наистина могат да променят човешкото сърце.

Молитва: Милостиви Боже, помогни ни да гледаме на другите, както Ти гледаш на тях - с любов. Амин.

Мисъл на деня: Посетите семена на прошката и мира раждат мир.

Автор: Сандра Марчъл (Индиана)

Да се молим за:
ХРИСТИЯНИТЕ В НЕХРИСТИЯНСКИ СЕМЕЙСТВА.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473547
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930