Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 05:00 - Стани, свети!
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1166 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Стани, свети, защото светлина дойде за теб и славата Господня те осия!“ (Исая 60:1)

За прочит: Исая 59:9-21

Една дъждовна сутрин беше толкова мрачно, че не ми се ставаше от леглото. Бях в междусеместриална ваканция и се чувствах изморена. През времето, което прекарах в стаята си, трима човека от нашия квартал починаха, цунами разруши постройки и рани хиляди хора в 11 държави. А аз си стоях в леглото и не ми се мърдаше.
След известно време реших да се облека и да сляза долу, за да прочета Рождествените картички, които бяха пристигнали. Една от тях привлече вниманието ви. На нея с изкрящи букви беше написано: „Стани, свети, защото светлина дойде за теб.“ Все едно Господ ми проговори: „Стани и тръгни, защото Божията светлина те е осияла, дори когато навън е тъмно и мрачно, когато смърт и опустошение променят живота на мнозина.“ За мен е невъзможно да пътувам до страни, които преживявят бедствия, но мога да изразя своята съпричастност и финансова подкрепа. Тогава заплаках и се молих за оцелелите.
Знаем, че Бог призовава определени хора да станат и да светят насред смъртта и разрухата, да свидетелстват за надеждата в света. Ние имаме същото призвание.

Молитва: Мили Боже, дай ни вяра, за да се доверим на Твоите благи намерения за този свят, и ни окуражавай да съдействаме за превръщането на тези намерения в действителност. Амин.

Мисъл за деня: Ние сме Божии посланици на светлината и надеждата.

Автор: Криста Екерт-Блум (Охайо)

Да се молим за:
ЖЕРТВИТЕ НА ПРИРОДНИ БЕДСТВИЯ



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446073
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031