Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 05:00 - Да не съгрешаваме вече
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 395 Коментари: 0 Гласове:
0



„И така, сега няма никакво осъждане на тези, които са в Христос Исус, които ходят не по плът, но по Дух. Защото законът на животворящия Дух ме освободи в Христос Исус от закона на греха и на смъртта.“ (Римл. 8:1-2)

За прочит: Йоан 8:1-11

Жената, която фарисеите доведоха при Исус, беше хваната в прелюбодейство, затова трябваше да бъде убита с камъни съобразно закона. Освен това, случаят беше подходящ, за да изпитат Исус. Но вместо да отговори на техния въпрос, Той ги провокира: „Който  от вас е безгрешен, нека пръв хвърли камък по нея“ (Йоан 8:7). След като никой от присъстващите не посмя да го стори, Исус ги шокира, давайки на жеНата - и на всички нас - отговора, който носи свободата от греха: „Иди си, отсега нататък не съгрешавай вече“ (Йоан 8:11).
Мога да разбера тази жена. Спомням си чувството на безнадежност, когато бях в капана на греха. Той ме задушаваше и не виждах изходен път. Когато осъзнах, че Исус иска де ме спаси, открих свободата, за която толкова дълго копнеех.
Христос не дойде на света, за да ни осъди. Присъдата няма сила да промени живота ни. Само ако вярваме и приемаме прошката и милостта на Бога, както и новото начало, което Той ни подарява, ще живеем живот, свободен от бремето на греха. Когато прегърнем Божията любов, животът ни няма да бъде същият.

Молитва: Благодарим Ти, Боже, че не ни осъждаш, а ни прощаваш. Благодарим Ти, че ни освобождаваш, за да живеем без товара на греха. Амин.

Мисъл за деня: Като ме обича и приема, Бог ми дава ново начало.

Автор: Чад Маккомас (Орегон)

Да се молим:
ДА ПРИЕМЕМ БОЖИЯТА ПРОШКА



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446697
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031