Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2017 05:00 - Спокойни води
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 445 Коментари: 0 Гласове:
0



„... нека правосъдието тече като вода и правдата - като поток, който не пресъхва.“ (Амос 5:24)

За прочит: Амос 5:21-24

Преди години с жена ми гостувахме при една приятелка. В единият от дните тя ни заведе да ни покаже езерото близо до нейната къща. Дълго наблюдавахме спокойствието на водата и стотиците лилии, и слушахме крякането на жабите.
Гледката ме накара да се замисля: дълги години аз приличам на спокойно езеро между стените на църковната сграда. Попивам проповеди, библейски стихове и насърчителни думи, а много рядко правя опит те да постигнат чрез мен до другите хора.
Все повече разбирам, че не мога да обичам Бога, ако не обичам своите ближни, а това означава да споделям с тях вестта за жертвата на Исус, да се моля за тях, да ги посещавам, когато са болни, да предлагам подслон на бездомните, да оказвам помощ на всеки в беда.
Бог не ни е призовал да бъдем като спокойно и неподвижно  езеро, а да разпространяваме вярата като буен поток. Исус казва: „Ако някой вярва в Мен, реки от жива вода ще потекат от утробата му.“ (Йоан 7:38). Водата тече, Духът се излива, любовта също. Христовата любов може да промени нашия свят, когато смирено се стремим да служим на всички свои ближни - в църквата и извън нея.

Молитва: Господи, помагай ни да бъдем смирени в Твоето присъствие и активни в служение на другите.

Мисъл за деня: С Божията помощ делата ми ще бъдат праведни.

Автор: Майкъл Люис (Вирджиния)

Да се молим: ДА ОТГОВОРИМ НА БОЖИЯ ПРИЗИВ КЪМ ПРАВЕДНИ ДЕЛА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445053
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031