Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2017 06:44 - Имаш билети?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
0



  „Също така нека свети вашата светлина пред човеците, за да виждат добрите ви дела и да прославят вашия Отец, Който е на небесата.“ (Матей 5:16)

За прочит: Матей 5:14-16

В съботните дни много хора се събират в нашето студентско градче. Ние живеем на няколко пресечки от сградата на колежа, близо до футболния стадион.
Една събота излязох да потичам и взех със себе си картички с библейски стихове, които се опитвах да запомня наизуст. Дори в този ранен час на улицата се бяха събрали хора, които чакаха да си купят билети за мач. Докато минавах покрай тях, един човек ме попита: „Имате билети?“. Аз се усмихнах и отговорих: „Не, това са библейски стихове.“ Без никакво притеснение той отговори: „Искам един.“ Почувствах Божието присъствие. Стиховете, които учех през онази сутрин бяха: „И Аз ви казвам: искайте и ще ви се даде; търсете и ще намерите; хлопайте и ще ви се отвори. Защото всеки, който иска получава; който търси намира; и на онзи, който хлопа ще се отвори“ (Лука 11:9-10). Подадох тази картичка на човека. Той прочете написаното, усмихна се и ми благодари, а аз се помолих това да е Божие благословение за него.
Никога не знаем кога ще имаме възможността да бъдем светлина и да споделим с някого Божието Слово. Аз със сигурност не очаквах това да се случи онази сутрин. Но Бог е навсякъде.

Молитва: Боже, благодарим Ти за Твоето водителство, което откриваме в Библията. Помагай ни винаги да носим със себе си Твоите думи, защото никога не знаем каква възможност ше имаме да ги споделим. Амин.

Мисъл на деня: Всеки ден мога да търся възможности да споделям Божието Слово.

Автор: Лай Сайръс (Алабама)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО СПОРТУВАТ ЗА ЗДРАВЕ.   http://rozasaronova888.blog.bg/drugi/2017/04/16/imash-bileti.1521916



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472540
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930