Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2017 19:20 - С Божията сила
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 160 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Затова ние не се обезсърчаваме; но ако и да тлее нашия външен човек, пак вътрешния всеки ден се подновява.“ (2 Кор. 4:16)

За прочит: Псалом 71:9-18

Понякога предизвикателствата на възрастта - болките, отслабналото зрение, влошеният слух и белите петна в паметта - насаждат у мен съмнения и страхове. Зпочвам да си задавам тревожни въпроси: Ще стана ли жертва на деменцията? Ще се обездвижа ли? Дали непредвидените ситуации няма да ми причинят финансови проблеми? Понякога дори допускам, че няма да отразявам Христос така, както Той очаква от мен.
Когато тези мрачни мисли се сгъстят, аз си припомням какво е направил Бог за мен в миналото. Той избави семейството ми от сериозна финансова криза, подкрепяше ни когато ме оперираха и после докато се възстановявах, даде ми сила да се справя с отхвърлянето, което преживявах заради предизвикателствта в живота си. Когато се замисля за всичко това, осъзнавам, че Господ никога не ме е изоставял.
Божията мощ не е отслабнала! Тя е същата дори когато моето физическо тяло отслабва. Аз съм уверен, че Бог, Който ми е давал сила и ме е водил през годините, когато съм бил работоспособен, ще продължава да ми помага и да ме подкрепя сега, когато посрещам старостта с всички нейни предизвикателства.

Молитва: Боже, благодарим Ти, че си с нас и ни подкрепяш в предизвикателствата на всеки етап от нашия живот. Амин.

Мисъл за деня: И в старостта Бог не спира да възстановява душата.

Автор: Стивън Толпсън (Айова)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ СТРАХУВАТ ОТ СТАРОСТТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469351
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930