Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2017 18:18 - Стойност
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 221 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Добре внимава в управлението на дома си и хляб на леност не яде. Синовете ѝ стават и я облажават; и мъжът ѝ я хвали ...“(Притчи 31:27-18)

Дълго време чувствах, че не правя нищо полезно, защото бях млада майка-домакиня. Измъчваше ме мисълта, че не мога да работя и да помагам на семейството си финансово, защото за мен това беше истинска помощ. Тези мисли постоянно ме стресираха и ме правеха много лабилна и несигурна.
В такива моменти обаче усещах, че Бог нежно говори на сърцето ми. Чрез молитвата, Словото и други християнски книги, Той ми помогна да преодолея негативните мисли и да се огледам наоколо. Видях, че моето призвание са малките ми момичета, с които заедно се радвахме на новите модели, които те сътворяваха; благодарността на съпруга ми при вида на топлата храна след дългия работен ден. Моето служение беше в поддържането на градината и грижата за животните в нашата ферма, благодарение на която имахме здравословни продукти и в които виждахме Божията любов и грижа към нашето семейство.
Вече не измервам стойността си в чекове. Просто искам да бъда най-добрата майка и съпруга, независимо дали помагам финансово на семейството си или не. Сега знам коя съм и че това, което правя е ценно.

Молитва: Любящи Господи, помагай ни първо да търсим Теб. Давай ни търпение и сила, за да следваме Твоя призив. Амин.

Мисъл за деня: Моята стойност не е в заплатата ми, а в Божията любов към мен.

Автор: Саманта Парсънс (Западна Вирджиния)

Да се молим за: РОДИТЕЛИТЕ, КОИТО НЕ ХОДЯТ НА РАБОТА, А СЕ ГРИЖАТ ЗА ДОМАКИНСТВОТО.

http://rozasaronova888.blog.bg/drugi/20 ... st.1507276



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467368
Постинги: 2461
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930