Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2017 06:34 - Първата крачка
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
0



 „...ето глас от небесата, който казваше: Този е възлюбеният Ми син, в Когото е Моето благоволение.“ (Матей 3:17)

За прочит: Матей 3:13-17

Чел съм днешният стих от Матей, който е част от евангелската история за Исусовото кръщение, стотици пъти. Но при последния прочит осъзнах нещо, за което преди не се бях замислял: думите от небето бяха изречени преди началото на земното служение на Христос. Запитах се каква е причината Отец да заяви това точно в този момент. Поучението, изцеленията, утешаването на потиснатите, думите на надежда, мъдростта на Проповедта на планината, притчите, кръстът, възкресението: нищо от това все още не се беше случило. Кръщението на Исус Христос беше едва първата стъпка от Неговото земно служение.
Той започна това служение с предварителното уверение в любовта на Отец. Аз вярвам, че Бог ни обича и ни одобрява още преди да започнем своето служение в този свят, и това ме провокира да се запитам каква първа крачка трябва да направя, за да изпълня това, което Той ми възлага, каквото и да е то. Нека вярваме, че когато сторим първата крачка, вече сме одобрени от Бога!

Молитва: О, Боже, когато правим крачка напред, за да служим в Твоето име, благославяй ни. Молим се, както Исусни научи: „Отче наш, Който си на небесата, да се свети Твоето име! Да дойде Твоето царство; да бъде Твоята воля, както на небето, така и на земята! Дай ни днес насъщния хляб; и прости ни дълговете, както и ние простихме на нашите длъжници. И не ни въвеждай в изкушение, но избави ни от лукавия. Защото е Твое царството и силата, и славата, до вековете. Амин!“ (Матей 6:9-13)

Мисъл на деня: Копнея Бог да ми каже: „Възлюбени,в теб е Моето благоволение!“

Автор: Франк Рамирез (Пенсилвания)

Да се молим за:  НЯКОЙ, КОЙТО ЗАПОЧВА НОВО СЛУЖЕНИЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473692
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930